Thursday, February 26, 2009

Inflatsiooniinimesed

Inflatsiooniinimesed on need, kes soetavad alati asju siis kui need on kõige kallimad, sest see loob teatava staatuselise hoiaku, kuna nad ostavad endale asju siis kui need on kõige kallimad.
Inflatsiooniinimesed on samuti need, kes lähevad buumidega mõtlematult kaasa ning aitavad neid tekitada ja üleval hoida. Nad põevad sageli allahindlusi kauplustes ning neid, kes ostavad odavamalt, kuna kallis hind on pop ja moes, just nagu elustiil, mis nähtud Weekendi või Vogue´i artiklitest.
Odav raha ajab hinnad kõrgele. Aga sellest me ei mõtle. Ostujõud kõrge hinna juures on ju ärapanemine neile, kes seda teha ei saa. Olen nii uhke, et nad kadedad on. Oot-oot, ta võttis laenu ning ostis ka selle. Kurat, ma pean uuesti laenu võtma ning etema ostma.
Täna on inflatsiooniinimesed ohvrid. Ning need on õnnelikud, kes sellega kaasa ei läinud. Infla-inimestele soovitaksin jätkuvalt tarbida kodumaist õlut ja maiustusi. Kindlasti tuleks hoiduda piima-ja leivatoodetest. Infla-inimesed peavad teadvustama seda, et inflatsioon on praegu taandunud 8 % -le ning ning osa asju on veel kallid, seega saavad nad neid endale osta ning seda mõttetud, ületähtsustatud ning kallist kodumaist turukest turgutada.
Infla-inimsed ehk ei tea minu alternatiividest, aga ega ma ei räägi ka seda neile. Igaljuhul, Milka šokolaad on palju parem ning odavam kui Kalevi küünlavaha. Austria importõlu on palju odavam kui Saku Rock või Saku Kuld.
Miks peaksin ma Eestimaist eelistama? Kas inflatsioon kehtib siis ainult kodumaistele toodangutele?
Poes ringi käies olen ma ainult teadvustanud ühte - hindade näol eelistab riik importi, aga
kodumaine on lükatud tahaplaanile. Kuigi peaks olema vastupidi, eriti praeguses majanduslikus olukorras.
Ärge tulge mulle ajama, et eelista Eestimaist! Ma ei näe sellel mingit mõtet, kuna on palju paremaid ja odavamaid importtooteid alternatiiviks kohalikele toodetele. Ning kui kõik hakkaksid Eestimaist eelistama, siis lükkaks see kodumaise träni hinnad veel kord ülesse, sest nõudlus kasvab.
Seega kutsun üles kõiki boikoteerima Eestimaist kaupa nii kaua, kuni hindu pole alandatud taskukohasemaks!

No comments: